De Formule van Fairmind

01.
Brains
02.
Belly
03.
Balls

Build brands 1 hundred people love, not brands 1 million people kind of like.

Als we bij Fairmind bright creatives aan de slag gaan met je marketing communicatievraagstukken dan treedt de formule van Fairmind in werking.

Samen zetten we eerst drie zaken goed op een rijtje: Brains, Belly & Balls.

01.

Brains

Vooraf moeten de uitgangspunten duidelijk zijn. Op basis van een goede, rationele onderbouwing. Dat is het fundament voor je activiteiten. Immers, pas als je weet waar je staat, kun je bepalen waar je naar toe wilt en hoe je dit wilt bereiken. Pas wanneer er heldere doelstellingen zijn, kan het resultaat worden gemeten. Eerst een sterk fundament, voor de volgende stap wordt gezet.

02.

Belly

Buikgevoel is essentieel. Vooral dat van jezelf. Jij kent je markt tenslotte van voor naar achter. Geen oorlog is ooit gewonnen op louter analyses en rapporten en de mooiste marketingcases worden meestal achteraf geschreven. Dus niet alleen naar de ratio luisteren maar ook naar jouw gevoel voor de markt. Aangevuld met ons communicatiebuikgevoel krijgt de resultaatgerichte aanpak steeds meer vorm.

03.

Balls

Wie een boodschap heeft moet opvallen. ‘Put the money where the mouth is’. Ofwel, wat je denkt en zegt, moet je in de praktijk ook doen. Met lef en overtuiging. Want hoe mooi ook de plannen, de communicatie-uitingen zijn je gereedschap in de markt. Communicatie die verkoopt. Want verkoop brengt resultaat. Fairmind bright creatives biedt je gedurfde, creatieve campagnes. Hoogstaande creativiteit, met als doel; structurele verbetering van je resultaten.

Portfolio

Brains, Belly and Balls in de praktijk

City marketing Oosterhout

De gemeente Oosterhout is een middelgrote gemeente maar met een bovengemiddelde dynamiek op fronten als cultuur, industrie, funshoppen en toerisme.

Bekijk

De Enk Groen en Golf

De Enk Groen & Golf, ooit een voormalig Heijmans bedrijf, nu een zelfstandige onderneming. 6 jaar geleden is Fairmind gevraagd hen te voorzien van een nieuwe naam, een nieuwe huisstijl en een strakke onderscheidende positionering in de markt.

Bekijk

The Logic Factory

10 jaar geleden gestart als een 2 mans start-up IT bedrijfje in een slaapkamerkantoor. Nu een wereldwijde autoriteit op het gebied van complexe logistieke IT oplossingen voor fortune 500 bedrijven. Fairmind bright creatives tekende voor de visuele en inhoudelijke transitie in de positionering.

Bekijk

Arendshof Winkelcentrum

Het zijn onzekere tijden in de retailbranche. Juist nu is het van belang om je als regionaal winkelcentrum in alle media onderscheidend, consequent en uitnodigend te profileren.

Bekijk

Fijnevent

Fijnevent, vanaf het prille begin het meest creatieve evenementenbureau van Nederland. Fairmind tekende destijds voor een marktintroductie met impact. Een decenium later was Fairmind verantwoordelijk voor de zorgvuldig doordachte herpositionering. Een nieuwe, meer concrete, propositie; ‘Impressive Impact’

Bekijk

Terratroniq

Je bent een zeer serieuze internationale startup. Je ontwikkelt en produceert super innovatieve en hightech producten en concepten voor de landbouw-, golf- en openbaar groensector. Je hebt het lef om te vragen naar een gedurfde, vrolijke en opvallende visuele identiteit. Fairmind bright creatives tekende voor de naamgeving het logo en de huisstijl.

Bekijk

Referenties

Brains, Belly and Balls Believers.
Ik wil wel eens kennis maken met Brains, Belly & Balls.
Fairmind bright creatives
Heuvel 13
4901 KB Oosterhout

Contact

Stay in touch with us
Thanks!
Je kennismakingsverzoek is goed geland.
Ik neem snel contact met je op.
Oops! Something went wrong while submitting the form.